آموزش زبان کره ای با هانا^-^
آموزش زبان کره ای با هانا^-^

آموزش زبان کره ای با هانا^-^

♡안녕하세요♡

چالش 500 لغت

 


در ادامه مطلب میتونید ترجمه فارسی درس های کتاب ۵۰۰ لغت ضروری از انتشارات معتبر تاک تومی این کرین رو بصورت پی دی اف به همراه فایل صوتی هر درس بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.

❏  درس اول 

☊   فایل صوتی درس اول


❏  درس دوم

☊  فایل صوتی درس دوم


❏  درس سوم

☊   فایل صوتی درس سوم


❏  درس چهارم

☊  فایل صوتی درس چهارم


❏  درس پنجم

☊  فایل صوتی درس پنجم


❏  درس ششم

☊  فایل صوتی درس ششم


❏  درس هفتم

☊  فایل صوتی درس هفتم


❏  درس هشتم

☊  فایل صوتی درس هشتم


❏  درس نهم

☊  فایل صوتی درس نهم


درس دهم

☊  فایل صوتی درس دهم


درس یازدهم

فایل صوتی درس یازدهم


درس دوازدهم

فایل صوتی درس دوازدهم


درس سیزدهم

فایل صوتی درس سیزدهم


درس چهاردهم

فایل صوتی درس چهاردهم


درس پانزدهم

فایل صوتی درس پانزدهم


درس شانزدهم

فایل صوتی درس شانزدهم


درس هفدهم

فایل صوتی درس هفدهم


درس هجدهم

فایل صوتی درس هجدهم


درس نوزدهم

فایل صوتی درس نوزدهم


درس بیستم

فایل صوتی درس بیستم


ادامه دروس بزودی...

 دوستان عزیز برای تهیه و ترجمه ی این دروس وقت زیادی گذاشته شده و هر گونه کپی برداری و سو استفاده مادی و غیرمادی ممنوع میباشد.ممنونم.♡

هانا

نظرات 5 + ارسال نظر
halsu isso جمعه 15 مهر 1401 ساعت 19:45

سلام. دم شما گرم. خیییییلی خوبه!! یه سوال داشتم. مایی ک کلاس نمیریم و اینا رو خودخوان میخونیم دقیقن باید با چه نظم و ترتیبی پیش بریم؟ همین لغات رو چجوری بخونیم اصلا؟ و اینکه ببخشید ادامه اشو کی میزارید؟ مرسی>>

سلام خوشحالم مفید بوده واستون ♡ ادامش رو توی کانال تلگرام ما مبتونید بخونید
آیدیش صفحه اول وبلاگ هست.

آیسان پنج‌شنبه 28 مرداد 1400 ساعت 17:17

سلام عزیزم منم نمیتونم دانلودشون کنم

سلام عزیزم... چندبار امتحان کنی احتمالا باید اوکی بشه.

ملکا یکشنبه 24 مرداد 1400 ساعت 18:41

هانا جان من درس اول رو نمیتونم فایل صوتیشو دانلود کنم چیکارکنم؟

چندبار امتحان کنی احتمالا اوکی بشه عزیزم

فاطمه یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 22:55

سلام عزیزم من نمیتوم فایل صوتی درس اولو دانلود کنم

سلام عزیزم دقیقا کدوم قسمتش مشکل داشتی؟ میتونی واسم توی دایرکت عکسشو بفرستی تا راهنماییت کنم.♡

تئوری ساز ناشناس دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 10:37

ممنون هانا جونی
خیلی دنبال پی دی اف این کتاب بودم
میشه بی زحمت کاملش کنی؟

خواهش عزیزم...♡ بله حتما بزودی کامل گذاشته میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد