آموزش زبان کره ای با هانا^-^
آموزش زبان کره ای با هانا^-^

آموزش زبان کره ای با هانا^-^

♡안녕하세요♡

کتاب های آموزش کره ای (هنگام دانلود کتاب ها لطفا صبور باشید و بهتره از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید)

جهت دانلود پی دی اف کتاب ها ادامه مطلب رو بزنید.^-^

 


• دانلود کتاب متن های ساده کره ای انتشارات talk to me in korean  اینجا کلیک کنید



• کتاب آموزش الفبا و خوشنویسی انتشارات تاک تومی این کرین

Talk to me in korean:

دانلود کتاب


•  کتاب های اصلی و گرامر talk to me in korean

دانلود جلد اول

دانلود جلد دوم

دانلود جلد سوم

دانلود جلد چهارم

دانلود جلد پنجم

دانلود جلد ششم

دانلود جلد هفتم

دانلود جلد هشتم 

دانلود جلد نهم 

دانلود جلد دهم  new



•خلاصه جلد 1 تا 9 کتاب talk to me in korean:

دانلود کتاب




•  کتاب های  2000 لغت کره ای:

دانلود(سطح مقدماتی) به همراه فایل صوتی آن

دانلود(سطح متوسط)




• کتاب های کرین گرامر این یوز:

دانلود سطح مقدماتی   

دانلود سطح متوسط  


• کتاب های ایهوا:

دانلود  جلد 1-1

دانلود جلد 2-1

دانلود جلد 1-2

دانلود جلد 2-2

دانلود جلد 1-3




• کتاب های آموزش کره ای سجونگ:

دانلود جلد اول

دانلود جلد دوم

دانلود جلد سوم

دانلود جلد چهارم

دانلود جلد پنجم

دانلود جلد ششم 




کتاب های کره ای ویتامین:

دانلود جلد اول

دانلود جلد دوم

دانلود جلد سوم

دانلود جلد چهارم


جلدهای بعدی بزودی...




• کتاب new TOPIK MASTER شامل نمونه سوالات آزمون تاپیک به همراه پاسخنامه و توضیحات:

دانلود کتاب(سطح تاپیک ۱)



• کتاب های کره ای از صفر:

دانلود سه جلد کتاب کره ای از صفر (جلد اول،دوم و سوم)

دانلود فایل صوتی کتاب ها



• کتاب دیکشنری تصویری کره ای به انگلیسی:

دانلود دیکشنری



دانلود کتاب تحلیل آهنگ های  BTS

بچه ها متن کتاب کاملا انگلیسیه ( کره ای نیست) و برای سال 2019 میباشد.




دانلود کتاب افسانه های قدیمی معروف  به زبان کره ای (داستان هایی که واسه همه ما آشنا هستند)


نظرات 9 + ارسال نظر
میهن سه‌شنبه 15 فروردین 1402 ساعت 05:32 http://http(s):/hana-and-korean.blogsky.com

سلام هانا جون ممنون بابت کارهایی ک کردی
عزیزم من نمیتونم کتاب های تالک تومی رو دانلود کنم نمیدونم سایت دانلود باز نمیشه و همش میزنه اشتباه حتی از یه گوشی دیگه ای ام وارد شدم ولی بازم نشد

سلام عزیزم خواهش میکنم♡ دقیقا کدوم کتابش؟ بعضی از کتاب هاش رو توی کانال تلگرام هم میتونی دانلود کنی.البته این که میزنه اشتباه شاید بخاطر این باشه که سریع کلیک میکنی. وقتی میزنی روی لینک تا قبل از کامل لود شدن صفحه و نمایش همه تبلیغات روی چیزی کلیک نکن و خوب صبر کن. امیدوارم اوکی بشه♡

الف زند پنج‌شنبه 27 بهمن 1401 ساعت 22:13

هانا جان
مدت هاست هم در تلگرام هم‌در اینستا در خدمتت هستم
و از آموزش هات استفاده میکنم کتابها رو تهیه میکنم و کلی مطلب ازت یاد گرفتم

خیلی خوبی باحالی و مهربونی
انشالا بمونی برامون

سلام عزیزم
واقعا خوشحالم که مطالب واست مفید بوده ♡
لطف داری ♡♡♡♡♡

ننیا سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 21:34

سلام ممنون بابت کتاب هایی که گذاشتی خیلی ازش استفاده کردم

سلام خوشحالم مفید بوده واستون ♡♡♡

نگار سه‌شنبه 9 شهریور 1400 ساعت 01:31

سلام هانا جان،
ممنون بابت زحماتت، یه سوال داشتم، فایل های صوتی کتابها رو چجوری می تونیم تهیه کنیم؟ مثلا talk to me in korean

سلام خواهش میکنم عزیزم...معمولا اکثر کتاب ها توی سایتشون هست.مثلا واسه کتابای تاک تومی اگر توی نت سرچ کنید:talk to me in korean audio ....سایتش میاد و به راحتی میتونید دانلود کنید.

زهرا شنبه 26 تیر 1400 ساعت 17:55

سلام. ممنون به خاطر کتابا. من نمی تونم نمونه سوالات تاپیک رو دان کنم. مشکل داره؟

خواهش میکنم عزیزم...دقیقا کدوم قسمتش مشکل داری؟؟♡

تئوری ساز ناشناس یکشنبه 20 تیر 1400 ساعت 17:59

واقعا تشکر میدونم خیلی وقت گذاشتی

خواهش میکنم عزیزم♡♡♡

shaghayegh چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت 20:14

ممنون عزیزم عالی بود
خیلی بدرد بخور بودن واقعا

خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که مفید بوده ♡♡♡^^

Bahar چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت 17:57

عالی بود ممنون عزیز

خواهش میکنم عزیزم♡♡♡

♡ 아미 ♡ دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 18:40

مرسی از لطفت و قرار دادن رایگان کتابا خیلیییی لطف گنده ای کردی

خواهش میکنم عزیزم♡♡♡

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد