آموزش زبان کره ای با هانا^-^
آموزش زبان کره ای با هانا^-^

آموزش زبان کره ای با هانا^-^

♡안녕하세요♡

زیرنویس های کره ای

دانلود زیرنویس های  کره ای در ادامه مطلب.‌.‌.


❏  دانلود راهنمای تنظیم زیرنویس ها


❏  دانلود زیر نویس  کره ای سریال ها:

زیرنویس کره ای سریال زیبایی حقیقی(کامل)

زیرنویس کره ای سریال هتل دل لونا (کامل)



در صورت استقبال زیرنویس سریالهای دیگه هم بزودی اضافه میشه.♡^^♡

نظرات 16 + ارسال نظر
کیانا چهارشنبه 24 اسفند 1401 ساعت 01:13

سلام ببخشید برای دانلود زیرنویس ها وقتی وارد سایت یکیا میشم ثانیه شمار روی عدد ۶ ثابته و حرکت نمیکنه میشه راهنمایی کنید

سلام کمی صبر کنید و چند بار امتحان کنید اگه بازم اوکی نشد با یک مرورگر دیگه امتحان کنید.♡

Raha 아미 پنج‌شنبه 18 اسفند 1401 ساعت 23:00

سلام خسته نباشین.. میشه زیرنویس کره ای خواستگاری تجاری رو هم بزارین لطفا

سلام بزودی زیرنویس های جدید اضافه میشه♡

ریحانه چهارشنبه 26 بهمن 1401 ساعت 14:40

سلام هانا جان
بازم زیرنویس می زاری؟

سلام بله حتما عزیزم امیدوارم زودتر بتونم وقت کنم بذارم♡

ناشناس دوشنبه 25 مرداد 1400 ساعت 21:10

هانا جان کمک ادمین خواستی هستم

مرسی عزیزمی♡♡♡♡♡^-^

퍼테메^^ جمعه 28 خرداد 1400 ساعت 13:56

وای مرسی ازت هانایی یه بارم سر قضیه این زیرنویس اومدم دایرکت انقدر کار داشت پیدا کردنشون که پیشو نگرفتم. مرسی از این که انقدر راحت و رایگان برامون گذاشتیشون

خواهش میکنم عزیزم..♡♡♡♡♡♡^-^

تئوری ساز ناشناس پنج‌شنبه 27 خرداد 1400 ساعت 11:46

منتظر زیرنویس های دیگه ات هستم

حتما بزودی عزیزم..♡.

تئوری ساز ناشناس شنبه 22 خرداد 1400 ساعت 09:59

سلام هانا جان
ببخشید ها سوال میپرسم

سلام عزیزم خواهش میکنم هر سوالی داشتی حتما بپرس...^^

تئوری ساز ناشناس جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 18:20

ممنون هانا جون بابت اموز تنظیم زیرنویس

خواهش عزیزم امیدوارم مفید بوده باشه♡♡♡

تئوری ساز ناشناس جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 13:12

هانای عزیزم بی زحمت یه پست اموزش تنظیم زیرنویس هم قرار بده

چشم عزیزم حتما بزودی...^-^

تئوری ساز ناشناس جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 13:02

وایییییییی هانا جوننننننننن مرسی که ساب دل لونا رو هم زدی

خواهش میکنم عزیزم♡♡♡

Minftm جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 03:47

خیلی خیلی حرکت خوب و خفن و تازه ایه هانا جان. موفق باشی

مرسی مرسی عزیزم♡♡♡♡♡♡^-^

S♡NE جمعه 7 خرداد 1400 ساعت 16:21

مرسی هانا جون

خواهش میکنم عزیزم♡

تئوری ساز ناشناس دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت 10:35

و باز هم دستت درد نکنه ممنون زیرنویس ها قشنگ بودن

خواهش میکنم عزیزم♡

تئوری ساز ناشناس پنج‌شنبه 30 اردیبهشت 1400 ساعت 11:41

مرسی هانا جون من عاشق پست هایی هستم که تو میزاری
خسته نباشی وقعاا
من خیلی دنبال زیرنویس های کره ای میگشتم مرسی که قرار میدی
راستی عزیزم بعد زیبایی حقیقی میخوای واسه کدوم سریال ساب بزنی ؟؟
میشه واسه هتل دل لونا رو بزنی ؟؟
یا واسه سریال ران ان رو

سلام عزیزم...خواهش میکنم♡.خوشحالم که واست مفید بوده.بله حتما سعی میکنم این زیرنویس ها رو هم بزودی اضافه کنیم.^-^

제이납 سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:41

هانا جون این زیرنویس با کدوم نسخه ی فیلم هماهنگه؟

زیرنویس های کره ای معمولا با فیلم هماهنگ نیستند و خودمون باید تنظیمشون کنیم...خیلی راحته و کاری نداره.احتمالا آموزشش رو بزودی بذارم.^-^

제이납 سه‌شنبه 28 اردیبهشت 1400 ساعت 10:39

سلام هانا جون
خیلی خیلی ممنونم بابت سایت،پیج و کانال تلگرام مفید و قشنگتون

سلام...خواهش میکنم عزیزم♡♡^-^♡♡

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد