آموزش زبان کره ای با هانا^-^
آموزش زبان کره ای با هانا^-^

آموزش زبان کره ای با هانا^-^

♡안녕하세요♡

دانلود برنامه ها و پی دی اف های آموزشی

لینک ها در ادامه مطلب...

 

 

 • برنامه ی Patchim Training: Learning Korean Language in 3min!

آدرس برنامه در گوگل پلی : اینجا

•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

دانلود دیکشنری  تصویری کره ای انگلیسی:

دانلود فایل : اینجا


•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

دانلود پی دی اف کامل نکات تلفظی♡:

دانلود نکات تلفظی 

رمز فایل های پی دی اف آیدی پیج اینستاگرام مونه...^-^

hana_and_korean

 •┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

لینک کانال تلگرام

•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

لینک دانلود مترجم    papago  گوگل پلی:

اینجا


•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

لینک دانلود دیکشنری NAVER  در گوگل پلی :

اینجا

•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈

•آدرس برنامه ها در گوگل پلی:

Hellotalk

Tandem

MEEFF

Speaky

نظرات 8 + ارسال نظر
reyhan شنبه 4 بهمن 1399 ساعت 11:41

ممنون هانا جون که اینجاام فعالیت داری .. لطفا ادامه بده تو وبلاگ و چیزای بیشتری بزار عین اینستاگرام ^^ دنبالت میکنم

خواهش میکنم عزیزم♡♡♡♡ بله بله حتما...مرسی♡♡^-^

수진 سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 21:37

하나 씨 정말 고마워요

천만에요 ♡♡♡^-^♡♡♡

Sooyi شنبه 26 مهر 1399 ساعت 15:57

وای عالیه ممنون.
고맙다

خواهش میکنم عزیزم♡ ^-^♡

mariia پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 08:43

وای واقعا مرسی ک فایلارو گذشتی

خواهش میکنم عزیزم♡

픈타곤 چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 11:51

مرسی عزیزم

خواهش میکنم عزیزم❤

چهارشنبه 23 مهر 1399 ساعت 10:56

خیلی ممنون هانا جون감사합니다 ❤❤❤❤❤❤❤❤

خواهش میکنم عزیزم❤❤❤

سونا سه‌شنبه 22 مهر 1399 ساعت 12:35

من از تلگرام دانلودش کردم الان دیدم اینجا هم هست

자흐라 دوشنبه 21 مهر 1399 ساعت 21:16

مرسی عزیزم عالی بود

خواهش میکنم عزیزم^-^♡

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد