آموزش زبان کره ای با هانا^-^
آموزش زبان کره ای با هانا^-^

آموزش زبان کره ای با هانا^-^

♡안녕하세요♡

کافیه اراده کنی! تو همیشه میتونی^-^

 از کجا باید شروع کنم؟؟

از روزی که شروع کردم به یاد گرفتن یک زبان جدید یا روزی که تصمیم گرفتم دیگه علاقه هامو تنها نذارم!....

همینقدر رنگ رنگی و پرانگیزه!!!^-^سلام !^-^

 از کجا باید شروع کنم؟؟

از روزی که شروع کردم به یاد گرفتن یک زبان جدید یا روزی که تصمیم گرفتم دیگه علاقه هامو تنها نذارم!


قرار گذاشتم نسبت به گفته های دیگران بی اهمیت باشم. 

اصلا هر چی زمان میگذره ببشتر به این نتیجه میرسی که اگه قرار باشه به خاطر حرف دیگران زندگی کنی و دست از آرزوهات بکشی، آخرش فقط این خود تو هستی که پشیمون میشی!

یاد گرفتن یه زبان جدید همونقدر که شاید سخت و چالش بر انگیز به نظر برسه خیلی بیشتر میتونه شیرین و هیجان انگیز باشه.

مثل یک مسیر که از دور فکر میکنی پر از سختیه ولی وقتی واردش شدی و تو اون مسیر قدم برداشتی اونقدر محو منظره های قشنگش میشی که سختی های مسیر یادت میره! 

با یاد گرفتن زبان یک کشور میتونی خیلی بهتر و عمیق تر قشنگی های فرهنگش رو درک کنی!

یاد گرفتن یک زبان جدید مثل وارد شدن به یه دنیای جدیده!

و پر از تجربه های جالب^-^

طوری که بعد از یه مدت اونقدر بهش علاقه مند میشی که تبدیل میشه به یکی از لذت بخش ترین کارای زندگیت.

یاد گرفتن چیزی که بهش علاقه داری با یادگرفتن چیزای دیگه خیلی فرق داره باید تجربش کرده باشی تا بفهمی چی میگم!•-*


البته یادت باشه یاد گرفتن یه زبان جدید نیاز به وقت گذاشتن و با حوصله پیش رفتن داره! 

قرار نیست و اصلا نمیشه یک زبان رو که باهاش هیچ آشنایی نداری توی یه زمان خیلی کوتاه کامل یاد بگیری! یا هیچ معجونی قرار نیست تو رو یک شبه بهش مسلط کنه!

پس بدون عجله،آروم و مطمئن پیش برو تا هیچوقت ازش خسته نشی!

من میگم همه چیز آخر آخرش به خود تو برمیگرده و اراده هر آدم قوی ترین چیزیه که داره!


از کجا باید شروع کنم؟

این اولین سوالی بود که از خودم پرسیدم! 

و بیشترین سوالیه که این روزا ازم میشه.

شروع همیشه سخته! اونم شروع یاد گرفتن زبانی که خیلی از اطرافیان ما هیچ آشنایی نسبت بهش ندارن و از نظرشون یاد گرفتن زبان کره ای همونقدر عجیبه که انگار برای سفر به ماه ثبت نام کرده باشیم!!!

ولی تو اولین قدم رو محکم بردار!

سعی کن منابع خودتو پیدا کنی و قوی پیش بری

توی انتخاب منابع مثل کتاب یا برنامه های کمکی وسواس نداشته باش! همین الان شروع کن! تو این وقتی که واسه گشتن دنبالشون گذاشتی میتونستی کلی چیز جدید یاد بگیری!


وقت نداری؟ میدونم این روزا همه ما درگیر کارهامونیم و قطعا خوندن زبان کره ای نمیتونه اولویت اصلی زندگی مون باشه ولی من میگم اگه دوستش داشته باشی، میتونی لابلای همه ی کارهات واسش یه وقت جور کنی! هر چند روزی فقط چند دقیقه یا هفته ای فقط یک روز!


خلاصه که اگه دوستش داری مطمئن باش میتونی خیلی خوب  هم یادش بگیری فقط کافیه که بخوای!!!♡

ادامه دارد....

در قسمت بعدی درباره خودم ، داستانی که باعث شد زبان کره ای رو یاد بگیرم و تجربیاتم در این مسیر بیشتر باهاتون صحبت خواهم کرد.

هانا♡

نظرات 8 + ارسال نظر
파히메 جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 22:27

مرسی هانا جون
بعد از خوندن این مطلب خیلی خیلی برای یادگیری زبان کره انرژی گرفتم

چه عالیییییی♡^-^♡♡♡

سعید شنبه 27 دی 1399 ساعت 00:20

منم دغدغه یادگیری زبان کره را دارم و بنظرم من که خودمم عاشق فرهنگ زیبای کره میدونم و هر بار با دیدن سریال هاش و جدیدا ویدئو موزیک های که نه من بلکه تو دنیا یک عالمه طرفداره به وجد میام باید یاد بگیرم این زبان شیرین و دقیقا احساست درک میکنم متنت زیبا بود لذت بردم ممنون

بله همینطوره خیلی زبان شیرینیه ^-^ خواهش میکنم ممنون از نظرتون

نگین کوهی جمعه 12 دی 1399 ساعت 14:29

سلام
من که عاشق پیجت هستم و عاشق وبلاگت خواهم شد!
اما یه چیزی!
کانال تلگرام راه نمیندازی؟!

سلام مرسی مرسی♡♡♡^-^ کانال تلگرام هم داریم...با همین اسم پیج هست

N.H سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 15:38

هانا جون دستت درد نکنه حرفات خیلی قشنگ بود انرژی داد بهم *-*♥️

خواهش میکنم عزیزم^-^ خوشحالم که دوست داشتی❤

호다 جمعه 25 مهر 1399 ساعت 17:20

عالییییی بود

مرسی عزیزم♡

mariia پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 08:41

سلام
خسته نباشی رفیق

مرسی عزیزم..^-^❤

마흐붑 سه‌شنبه 22 مهر 1399 ساعت 15:22

خیلی خوبه دوسدارم ادامشو بخونم

مرسی ♡ حتما ادامشو میذارم بزودی...♡^-^

سونا سه‌شنبه 22 مهر 1399 ساعت 12:33

جو وبلاگ رو خیلی دوست دارم،خیلی خوب نوشتی هانا جان،نوشته هات به دل میشینه❤️

مرسی مرسی عزیزم♡^-^

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد