آموزش زبان کره ای با هانا^-^
آموزش زبان کره ای با هانا^-^

آموزش زبان کره ای با هانا^-^

♡안녕하세요♡

30 نکته که باید واسه مطالعه خود خوان به یاد داشته باشید!

 

 ۱.فعال باش.(•ᴗ•)

۲.مرور یادت نره.

۳.به خودت و توانایی هات باور داشته باش.

۴.از قبل نگو سخته، نمیتونم یاد بگیرم.

۵.اگه بار اول بنظرت سخت اومد،ولش نکن! شروع همیشه سخته!

۶.تو انتخاب منابع وسواس نداشته باش.

۷.واسش وقت پیدا کن. مطمئن باش میتونی پیدا کنی! امتحان کن!

۸.با علاقه پیش برو.

۹.اگه هنوز مرددی شروع نکن، اگه شروع کردی دیگه وسطش جا نزن!

۱۰.ناامید نباش!

۱۱.با پشتکار و تلاش مطمئن باش موفق میشی.

۱۲.اگه مطلبی سخت بود فقط به این معنیه که تلاش و وقت بیشتری لازم داره...پس ادامه بده تو میتونی!

۱۳.واسه خودت سادش کن...

۱۴.منظم،مرتب و با برنامه پیش برو.

۱۵.خودتو با دیگران مقایسه نکن! با توجه به تواناییات پیش برو.

۱۶.تند تند پیش رفتن مساوی یادگیری نیست! 

۱۷. مهم میزان یادگیریه نه میزان وقتی که گذاشتی.گاهی کسی که هفته ای یکبار کره ای میخونه موفق تر از کسیه که هرروز میخونه.

۱۸. کند خوندن هم همیشه خوب نیست! گاهی فاصله بین مطالعه هامون میتونه ما رو دلسرد کنه و باعث فراموشی مطالب قبلی بشه.

۱۹.پس با توجه به شناخت خودت واسش وقت بذار.

۲۰.همه مثل هم نیستند بهترین کتابی که باهاش راحتی رو انتخاب کن.

۲۱.وقتی بی حوصله ای اصلا سراغش نرو.

۲۲.صبور باش! یادگیری خوب زمان میبره! قرار نیست یه ماهه کامل مسلط شی!!

۲۳.اگه کتابی که میخونی نمیفهمی عوضش کن! هیچوقت مجبور نیستی خودتو محدود کنی.

۲۴.به حرف و کنایه های دیگران اصلا توجه نکن!

۲۵.سعی کن مثبت فکر کنی.

۲۶.همیشه راهی هست فقط کافیه پیداش کنی.

۲۷.منتظرتایید دیگران نباش، خودت باید به خودت افتخار کنی. همین که خودت احساس خوبی داشته باشی کافیه!

۲۸.به این فکر نکن  که هنوز کلی مطالب هست که نخوندی،به دانسته ها و چیزای که تا حالا یاد گرفتی فکر کن و با انگیزه پیش برو^-^

۲۹.قدم به قدم و منظم پیش برو!

۳۰.سوالات و مشکلاتت رو بپرس و نذار مطلب مبهمی توی ذهنت بمونه.(یادت باشه هر وقت سوالی داشتی، من هستم ♡^-^♡)

در پایان یادت باشه تو میتونی به همه اون چه دوست داری برسی،فقط و فقط کافیه بخوای و واسش تلاش کنی♡

شما نظرتون درباره این نکات و کلا خوندن کره ای چیه؟؟ نکته ای هست که بنظرتون مهم باشه و من نگفته باشم؟؟

♡ دوستان برای گذاشتن کامنت نیازی به وارد کردن ایمیل و سایت نیست، پس خوشحال میشم حتما نظراتتون رو همین  پایین  در قسمت نظرات برام بنویسید. ممنون^-^

هانا♡


نظرات 8 + ارسال نظر
kosear چهارشنبه 28 دی 1401 ساعت 03:12 http://hana_and_korean. blogsky. com

مرسی هانا نمیدونی چقدر بهم کمک کردی با کتابایی ک گذاشتی مرسسسییی
هانا ت چقد طول کشید خوندی

خواهش میکنم عزیزم خوشحالم واست مفید بوده♡♡♡ منظورت یادگرفتن کره ایهه؟

마리야 چهارشنبه 11 آبان 1401 ساعت 15:38

خواستم بگم خیلی عشقی که اینقد زحمت میکشی من با تو شروع کردم

عزیزمی ♡♡♡ خوشحالم که اینو میشنوم

صدف شنبه 26 تیر 1400 ساعت 11:59

سلام هانا جان، بخاطر خلاقیت، مهربونیت و تمام زحماتت ممنونم ازت.

سلام عزیزم لطف داری...منم ممنونم واسه همراهی و پیام قشنگت♡♡♡♡♡

니아예시 سه‌شنبه 18 خرداد 1400 ساعت 19:22

감사합니다خیلی عالیه ممنون از وقتی که گذاشتین

خواهش میکنم عزیزم♡♡♡

دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 ساعت 19:41

سلام عزیزم خیلی ممنون بابت تمام مطالب خوبی که قرار میدی❤❤

سلام...خواهش میکنم عزیزم♡^-^♡

Mrym پنج‌شنبه 25 دی 1399 ساعت 07:43

سلام من واقعا ازت ممنونم چون خیلی دوس داشتم کره ای یاد بگیرم ولی هیچ راهی نبود تا لا پیج شما اشنا شدم و عالی هستین ممنون بابت وقتی ک میزارین❤

سلام خواهش میکنم عزیزم خوشحالم که پیج واستون مفید بوده♡♡♡^-^♡♡♡

Pania چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 20:40

مرسی برای مطالب قشنگت:)♡

خواهش میکنم عزیزم♡^-^♡

سونا سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 14:21

عالی بود،همین کلمات به من انگیزه داد،منتظر مطالب بعدیت هستم

مرسی ♡خوشحالم که مطالب رو دوست داشتید^-^
حتما♡

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد